Ontbijt avond eten vriendelijkheid .
Juin 2026 - Alfons V.
Alles zonder één uitzondering was tip top in orde. Enige minpunt op de kamer was bij het nemen van een douche dat het water tot in de badkamer stond. Top ontbijt! Dit kan niet beter. Een aanrader.
Juin 2026 - Mark V.
Alles
Juin 2026 - Ann m.
N'a pas laissé d'avis
Juin 2026 - Raf P.
Le petit-déjeuner
Juin 2026 - Axelle D.
Alles was heel goed en verzorgd , de mogelijkheid om gratis (smaak) water te gaan halen aan de receptie was ook wel fijn
Juin 2026 - Kurt B.
N'a pas laissé d'avis
Juin 2026 - Michel R.
Alles in feite
Mai 2026 - luc v.
vriendelijkheid, comfort en stilte
Mai 2026 - Meuret B.
N'a pas laissé d'avis
Mai 2026 - Ronald C.
Was in orde
Mai 2026 - Brigitte S.
Wandelen
Mai 2026 - Nicole L.
Correcte prijzen
Mai 2026 - Rudi D.
Heel fijn hotel, goed gelegen met alle nodige faciliteiten.
Mai 2026 - Bleus H.
! Absolument tout est bien ! Une préférence pour les petits déjeuners hors week-end :-)! Très variés.
Mai 2026 - Isabelle B.